سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی

بسمه تعالی

برخی در مورد جامعه امروزما ارزیابی خوشبینانه ای نداشته وانرا یک جامعه روبه انحطاط تلقی می کنند اما  رهبر معظم انقلاب  عکس این مطلب را متذکر میشود ومعتقدند جامعه اسلامی ایران جامعه ای است که به سوی معنویت وتعالی حرکت میکند ومثال بارزی برای آن می زنند، یعنی استقبال پر شور از مراسم معنوی اعتکاف که  سابقا حتی در حوزه های علمیه مشتری اندکی داشت ولی در جامعه ما سیل عظیم مردم وجوانان برای این مراسم معنوی  بی نظیر است . وطبق اخرین امار تا کنون یک میلیون برای این مراسم معنوی ثبت نام نموده اند  رهبری عزیز برای چندمین بار است که نگاه ممتاز خود را متوجه جامعه نموده است وساختار زیرین وبنیادین آن که تمایل به معنویت است را مطرح فرمودند.

اکنون که چند روزی است در فضای وب گذری بر برخی وبلاگها وسایتها دارم عمق نگاه رهبری برایم کاملا محسوس می شودکه چگونه عشق به معنویت وارزشهای اسلامی در بلاگها ی مذهبی که تعداد متکثری دارند متجلی است سرودهای عاشقانه برای مبعود ،علاقه وافر برای کسب فضائل ،نگاههای منتظر در ظهور موعود .

اظهار ادب از عمق وجود به ساحت مقدس شهدا وامام شهدا ومقام معظم رهبری همه وهمه نمونه های شیرین محتویات این مدرسه های درخشان در فضای وب می باشد

در این مدارس که اساتیدجوان آن گوی معنویت  را ازهمه ربوده اند و در پشت سنگر گمنامی وخاموشی صحنه های جذاب ونورانی را باقلمهایشان می افرینند.

 اینجاست که نیک در می یابیم دراین فضاهای آکنده ازنور دوستان شهید عزیز الهی با همان جذبه می نویسند و پیام میدهند که:

در جهنم سوزان دنیای مادی  نقطه ای درخشان وبهشتی سر سبز میدرخشد  وان جامعه اسلامی  ایران است - مهدی


ارسال شده در توسط مهدی محب